Известие

Collapse
No announcement yet.

Това ли е краят на една Алфа?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Здравей колега,чета темата и не съм пускал мнение.Първо моят проблем е подобен,темата ми е малко по-надолу от твоята.Моето мнение е,че този двигател трябва да се разглоби и да се направи.При мен излязоха куп проблеми след разглабянето на моя и две седмици не мога да го сглобя,ако беше някой до сега щеше да е нарязал колата с абразива.За мсления сепаратор трябва да свалиш пластмасовия капак и да свали капака на клапаните.Ако отида днес при колата моя още не е сглобен ще снимам да добиеш представа,но имаше някъде и такава тема със снимки.
    Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
    Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

    Comment


    • #17
      Здрасти колега, благодаря ти за информативния пост. След като изчетох темата ти с основния ремонт на двигателя и някои други теми като, че ли разумът ми се възвърна и разбрах, че съм загазил яко...

      ... и начертах новата стратегия- преди да е ясно колко точно масло гори моята вълшебница няма да правя абсолютно нищо. За основен ремонт тотално се отказах.

      По пътя към сепаратора за капака на клапаните и гарнитура сигурно ще ми трябва....нямам динамометрични ключове...не знам въртящите моменти ... в какво се забърках...по-добре да мина от 10w40 на 15w40 и тва е...
      --------------------------------
      Алфа Ромео 146 1.6 Т.Спарк '98

      Comment


      • #18
        Следващата грешка е тази със маслата която ще направиш.
        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
          Следващата грешка е тази със маслата която ще направиш.
          И аз съм на същото мнение,не наливай 15в40.Засечи какъв е разхода на масло и сподели тук.Ако искаш да сипеш по-гъсто масло,по-добре е 15в50 полусинтетика,но и това не е много добър вариант.Аз също мислех за това,но реших,че е по-добре мотора да се направи и да се кара с предписаните масла.Не съм ходил вчера при колата да снимам сепаратора,но за там не ти трябва динамометричен ключ.Днес се надявам да отида да я събирам и паля и ще снимам.
          Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
          Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
          Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

          Comment


          • #20
            аз пък да ти кажа честно си сложих нова гарнитура без динамометрични ключове и т.н. една гарнитура без отстъпки ти е 40лв в най лошия случай .. стягаш яко и на око намазваш я със силикон преди тва и никви нютони не ти трябват ..
            alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
            Fiat punto GT in progress ~200hp

            Comment


            • #21
              Е това ако е за капака на клапаните никакви ключове не трябват,както каза колегата мажеш малко със силикон,но без да се оливаш и стягаш яко и няма да протече от там.
              Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
              Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
              Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

              Comment


              • #22
                дам точно за капак на клапани нали ще чисти сепаратор ако се навие да го изчисти де
                alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                Fiat punto GT in progress ~200hp

                Comment


                • #23
                  Ок, когато има някакво развитие по темата ще пиша.
                  --------------------------------
                  Алфа Ромео 146 1.6 Т.Спарк '98

                  Comment


                  • #24
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=34845
                    Ето темата от "Технически справочник".
                    166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                    Comment


                    • #25
                      Вчера чистих и моя маслен сепаратор и ефекта е НИКАКЪВ!! Пак си изпушва от време на време и то доста,което ме кара да си мисля,че работата отива към маслени сегменти...
                      Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v 150 07г.
                      Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120 01г.

                      Alfa Romeo 145 1.4TS JUNIOR 16v 103 98г.-ex.
                      Aifa Romeo 156 1.8TS 16v 144 99г. ех.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщение
                        аз пък да ти кажа честно си сложих нова гарнитура без динамометрични ключове и т.н. една гарнитура без отстъпки ти е 40лв в най лошия случай .. стягаш яко и на око намазваш я със силикон преди тва и никви нютони не ти трябват ..
                        пич недей дава такива акъли на хората , ако ще я маже със силикон защо да купува нова гарнитура да слага старата ХАХАХАХА ЗАБРАНЕНО Е !!! ВРЕМЕТО НА ЖИГУЛИ и МОСКВИЧ отмина замисли се къде отива излишъкът от силикона който си намазал ? ако запуши някоя маслена магистрала пак двигателя за ремонт , ама тогава незнам кой ще я отлепя тази глава лепена със силикоН
                        146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                        145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от The blue Покажи съобщение
                          С оглед на това което казахте и темите към които ме насочихте, схванах програмата и последователността, която трябва да се направи така:

                          за да не пуши и харчи масло:
                          - почистване маслен сепаратор
                          - почистване отдушник картерни газове
                          - смяна масло, тоя път Селения, за да е сигурно, че не е от маслото
                          - смяна гумички на клапаните
                          - смяна сегменти

                          за да не загрява:
                          - оглеждане на въздухопроводите
                          - измиване на радиатор
                          - смяна водна помпа

                          Само за масления сепаратор, не разбрах трябва ли да махна пластмасовия капак на двигателя, за да стигна до правоъгълната кутия, в която е той?
                          Трябва

                          Comment


                          • #28
                            Тази тема е прекалено сложна за моите скромни познания, но ви правя евала за начина, по който разгадавате проблема и давате разрешения. Браво

                            Comment


                            • #29
                              като екипа на д-р Хаус са
                              (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                              Comment

                              Working...
                              X